BİZ,

Klinik 34 Ağız ve Diş Kliniği

Klinik 34 olarak, öncelikli hedefimiz hastalarımızın diş sağlığını korumak ve tedavi etmektir. Bu hedefimiz doğrultusunda, çağdaş diş hekimliği uygulamalarını yakından takip ederek, hastalarımızın memnuniyeti, konforu ve gülümsemesi için var gücümüzle çalışmaktayız.

Tüm üst düzey teknolojik ekipmanlar ve uzman hekim kadrosuyla klasik ve kendini tekrar eden eski tip klinik olmaktan çok uzakta olan Klinik34, hastalarımızla kişiselleştirilmiş hizmetlerimizle;  sürekli takip,  randevu planlaması, ödeme planlaması, tedavi süreçleri öncesi sonrası bilgilendirme, uzman personel ve asistan hizmetleriyle çağdaş diş hekimliğinin ülkemizdeki en önemli örneğini oluşturmaktayız.

Biliyoruz ki, sadece hekimlik, sadece tedavi bazlı yaklaşımlar siz hastalarımızın tek aradığı olgular değildir, biz Klinik34 olarak butik Klinik anlayışını, aile ortamını ve samimiyetin getirdiği şeffaflı hastalarımıza göstermekten keyif almaktayız.

Klinik34 tüm personeliyle değerli hastalarımız için, yani sizin için en iyisini düşünmek dolayı çok mutluyuz.

klinik 34 diş kliniği salon Değerlerimiz,

Alanında uzmanlaşmış hekim ve personel kadrosuyla, teknolojinin en iyi olanaklarıyla, ergonomik ve çağdaş mimarisiyle Klinik34 olarak İstanbul’un merkezinde sizlere hizmet vermekteyiz. Uygulanacak olan tedavileri planlı ve mümkün olan en hızlı şekilde siz hastalarımıza ulaştırmaktayız.

Vizyonumuz,

Klinik34 diş kliniklerini Türkiye’de ve Dünya’da diş hekimliğinde kalitesiyle marka yapmaktır.

Tarihimiz,

Klinik34 kurucuları olarak 10 yılı aşkın bir süredir, İstanbul’da tarihi yarımadanın merkezinde hizmet vermekteyiz.  2014 başında özel olarak dizayn edilmiş mimarisi ve ergonomik çalışma alanlarıyla Klini34 yeni merkezine taşınmıştır.

Kliniğimizden Görüntüler

Insert your content here