parallax background

İmplant ile dişlerinizi geri kazanın!

Diş Temizleme ile lekelerinden Kurtulun
Nisan 3, 2018
Porselen lamineler ile gülümseyin!
Nisan 3, 2018

Eksilen, çekilmiş dişlerinizi implant ile geri kazanmak mümkün, kaybolan çiğneme fonksiyonu ve estetik problemleri güvenli bir şekilde implantlar ile geri kazanabilirsiniz.

İmplant, titanyum gövdeden üretilmiş yapay diş kökleridir. Lokal anestezi altında yapılan bu işlem, çene kemikleri içerisine yerleştirilen implant gövdeleri üzerine sabit yada hareketli dişlerin hazırlanmasıyla hastamızın kaybolan çiğneme ve konuşma bozukluklarını tedavi etmektedir.

İmplant cerrahisi ileri cerrahi beceri ve eğitim istemektedir, bununla birlikte uygulanan kliniğin ileri teknolojik ekipmanları olmalıdır.

implant ile ilgili merak edilen sorular ve yanıtlar

• Ağrı ve acı hisseder miyim?

En çok merak edilen bu sorunun yanıtı, lokal anestezi altında yapılan bu uygulama sırasında herhangi bir ağrı ve acı hissi olmadığıdır. Uygulama sonrası ilaç ve buz kompress ile ağrı ve ödem bulguları en aza indirilir. Hastamız ertesi gün sosyal hayatına kolaylıkla dönebilir.

• Uygulama sonrası ne zaman dişler takılıyor?
İmplant cerrahisi sonrası üst çenede 3 ay alt çenede 2 ay olmak üzere kemikleşme (osteointegrasyon) dönemi beklenmektedir. Bu süre içerisinde hastamız geçici protezler ile çiğneme yapabilecek ve estetik yoksunluk çekmeyecektir.
  • İmplantlar vücuda zararlı mıdır ?
Bir çok yanıltıcı ve haber niteliği taşımayan kaynaklardan hastaların edindiği yanlış bilgiler neticesinde bu soru tüm diş hekimlerine sorulmaktadır. Sorunun yanıtı kesin ve kanıtlanmıştır ki hayırdır. İmplantlar titanyumdan yapılmaktadır ve titanyum doku ile uyumu en yüksek maddedir. Sadece diş hekimliği değil, diğer protetik tıp branşlarında da geniş bir kullanım alanı vardır.
Baran Karaoğlu
Diş Hekimi Baran Karaoğlu, estetik ve kozmetik diş hekimliği, gülüş tasarımı, lazer diş eti estetiği uygulamaları üzerinde çalışmaktadır.
WhatsApp ile mesaj gönder!